Tutaj powinien być opis

„Lapbookowa przygoda- cztery pory roku”.

W roku szk. 2020/2021 klasa I c przystąpiła do innowacji pedagogicznej: „Lapbookowa przygoda- cztery pory roku”. Głównym celem wprowadzanej innowacji jest uporządkowanie, usystematyzowanie i utrwalanie wiadomości o porach roku oraz zebranie wiadomości i przedstawienie ich w postaci lapbooka (rodzaju teczki tematycznej i obrazkowej mapy myśli, w której  umieszcza się informacje, ciekawostki, zadania i zagadki na wybrany temat).
W trakcie roku szkolnego zostaną stworzone 4 lapbooki  (Jesień, Zima, Wiosna, Lato). Lapbooki będą wykonywane początkowo grupowo, później indywidualnie. Podczas zajęć uczniowie będą poznawali świat poprzez dotyk, węch, słuch, smak i wzrok. Proponowane oddziaływania mają aktywizować zmysły w sposób odmienny dla każdej pory roku, aby podkreślać zmiany zachodzące w przyrodzie. Świat przyrody jest źródłem zróżnicowanych bodźców. Każda pora roku kojarzy się nam z kolorem, smakiem, obrazem, zapachem, itp. Podjęte działania mają za zadanie w jak największym stopniu rozwijać zdolności dziecka oraz poszerzyć jego wiedzę na temat otaczającego nas świata. Jesienią uczniowie uczestniczyli w zabawach na świeżym powietrzu, pogadankach, oglądali filmy edukacyjne, wykonali kącik przyrodniczy- "Jesień", do którego przynieśli dary lasu i ogrodu zebrane podczas wycieczek do lasu
i ogrodu, wykonywali prace plastyczne. Końcowym efektem pracy było grupowe stworzenie lapbooka. Nad realizacją zadań czuwali nauczyciele:p. Jolanta Tazbir i p. Dorota Witalewska.